Det här med politik!

Är jag den ända som inte är den minsta intresserad av politik? alltså då menar jag noll intresserad. och bara för att jag inte är det, gör det mig till mindre allmänbildad och kunnig? aaa det känns så faktiskt. Jag har verkligen nollkoll.

Fast Sandra är inte så bra hon heller. Vi såg Lars "halvmåne" Lejonborg i Täby Centrum i helgen. Sandra säger:
- Åh var inte det där Lars Oly.

Vem fan är det? alla vet ju vem han med ögonbryn stora som halvmånar är. det är iaf en av få jag vet vem det är. 

Aja, trodde jag skulle få en stillsam kväll med Fia framför bonde söker fru & greys anatomi. men icke. Ska spela match mot balrog i Tibble. Kom gärna & kolla. tror det börjar åtta eller nått sånt. mkt intressant. eller? 

Loves K



 

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha men vafan det finns väll nån som heter Ohly? :P

2008-11-05 @ 16:24:15
Postat av: Anonym

ja det finns det. vänsterpartist.

2008-11-06 @ 00:59:30
Postat av: karro

haha ja men ingen fan vet vem det är förutom ni två då! ;D

2008-11-07 @ 14:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0