Efterlängtade Fredag

Äntligen Fredag! hääääärligt. inte för att jag har några planer i helgen att se framemot förutom innebandy. men det kanske är det bästa när man inte har nått planerat och allt händer spontant. det tycker jag iallafall

Min Farmor fyller 70 år så ska fira henne på lördag. det är väl det ända jag har planerat.

.Fick ett mycket intressant medelande av Sandra igår.
............................

.good for you Sandra, good for you.

Sorry men va bara tvungen att ta bort vad jag skrev ;) /Sandra

Kommentarer
Postat av: Fia

shit vad inlägget tappade effekt nu :P

2008-11-07 @ 16:08:59
URL: http://fiia89.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sorry ;)

2008-11-07 @ 17:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0