en till grej

glömde berätta om mitt lilla utbrott idag
förlåt Fia för att du fick ta smällen
Jag hade inte haft rast sen klockan elva och klockan började närma sig tre. jag åker till Willys för att köpa lunch och köper med mig mackor. skickar sms till fia och frågar om det finns smör. och det fanns det. bra! Jag skyndar tillbaka till Fias jobb och ska precis sätta mig och äta när Fia tar fram smöret och det är typ slut. Jag blir så arg så jag slänger smöret ner på golvet.

usch det är lite läskigt när man tappar förståndet sådär
Man blir så arg så man ser bara svart
man bara gör liksom, tänker liksom inte så mkt.
Förlåt Fia om du blev rädd. i didnt mean it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0