feel the fear in my enemies eyes

YEAH!
Nu jävlar funkar internet fan igen. äntligen

Aaa, förstår att ni har väntat på att höra vad jag har gjort i helgen! eller inte?! ;D Nej men det var faktiskt grymt kul.
Vi vann guld i ingaröcupen på lördagen & drog sedan ut på korgen. Mötte upp Kelly & hennes grew på ice. Hmm ice. nja första gången jag var där, och troligen den sista. ställena kring stureplan har inte imponerat på mig. men jag var bara glad att jag fick träffa Kelly, det var ju därför jag kom. och madde var där :D

En grej, det första som händer när vi kommer till korgen och ställer oss på dansgolvet är att det kommer fram en kille till mig och börjar dansa thiiiigt som fan. eller dansa och dansa, snarare jucka. Tycker inte om den där juck dansen. i och för sig var killen rätt söt men man blir inte så impad när killen rent ut sagt börjar jucka mot ens ben. sen kom 5 av hans kompisar också, så jag drog mig långsamt bort mot honom. puh! finally fri igen. ställer mig med mina tjejer längst in på dansgolvet där man får lite space. det tycker jag om. tror du jag får det?
Nej då kommer det nån som ska ha upp mig på nån stripp stång med honom där det redan står hundra pers.. omg.

Nej nog tjatat om det där, jag fick träffa Kelly & det var såååå skönt. önskar att vi kunde träffas varje dag. Det var så roligt när vi skulle spela på den där maskinen på korgen och vi höll precis på att vinna när den där snyggingen kom och förstörde så att vi valde fel och förlorade. men det gjorde inget, han var trevlig & såg bra ut. yummie!

och nu kommer några bilder, resten lägger jag upp på fejjan eller bdh
        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0