Hej alla läsare!

Har haft en skit mysig helg. sitter med datan i knät nu och kollar på ett programm på femman, tror det heter sanningens ögonblick. Riktigt mysigt faktiskt. även fast man är själv. Sandra åkte nyss hem. hon och jag gjorde en jätte god middag till Håkan och min pappa idag för att det är farsdag. Det bleeeev skit gott!

började dagen idag med att spela mot divorna i hammarby. usch vilket lag. fast rätt roligt att skratta åt det. sen efter det var det ju match mot Endre. en ganska enkel match. eller allstå det var liksom aldrig särskild spännande. Bergström var grym idag. du är en riktig kämpe gumman!

Skulle ha lagt in en bild på min present till pappa men sitter vid den bärbara datan så jag tror inte att det funkar. och jag orkar inte köra drivrutinerna. men får lägga in den imorn.

En sista sak. KAN INTE NÅGON HJÄLPA MIG ATT GÖRA IORDING MIN BLOGG. jag är så dååålig på datorer. fattar aldrig någonting. men men..

Nighy night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0