Hej ,jag spelar i diviga Täby IS

HAHAHAHAHAHHOHOOHOHOHAHAHAHAHOHOHOHO.
tragiskt tragiskt.

Hej mina vänner!

imorn är det fredag, oo my god så skönt. veckan har gått väldligt fort måste jag säga. Det är skönt det. Har haft lika roligt som vanligt på jobbet med grabsen. Skönt att det inte är några tjejer där faktiskt. Tjejer kan vara så himla bitchiga mot varandra. Jag har alltid varit så sen jag var liten att jag har haft en tjejkompis som jag varit jätte tihgt med och sen har jag bara umgåtts med killar. Inga stora tjejgrupper, det slutar alltid i kaos. Eller hur Carro & Kelly? ;) Max tre tjejer i en grupp, mer går inte. In med killar bara, dom äger! Iaf ibland. moahha

Nej nu ska jag svara på Carros långa medelande på hotmail. Tänkte lägga in bilder på Fia & Sandra (för att dom är mina bästa vänner) Kelly & Carro (för att dom en gång har varit två av mina närmsta och att vi delar så underbara minnen. snygg trion på gymnasiet helt enkelt) sen så ni får se hur mina fula vänner ser ut.

Jag varnar er för ugly pics....

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Vadå diviga Täby IS? ;-P Vad haar hänt som jag har missat haha?

2008-11-28 @ 07:05:11
URL: http://whodareswins.blogg.se/
Postat av: Carro

Jaaa jävlar fy fan uglepeople.com

2008-11-28 @ 22:07:51
URL: http://carolinee89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0