Himla magknip

Hemma från träningen. åkte förbi mcdonalds påvägen hem, jag och fia. jag ångrar det bestlutet lite nu i efterhand. haha. är det inte det värsta som finns när man har hambrugareftersmak i munnen. uuuuuuuuusch!
DITT FEL SANNA JANSSON.

jaja,
Fick lite dåligt samvete idag också. hatar det! när det känns som man har gjort fel fast man ändå inte hade kunnat gjort nått åt saken. well well. Kelly frågade om jag kunde komma och sova med henne för hon skulle sova själv hos en kompis. hon skulle sa mata katterna. Jag kände inte att jag orkade åka kommunalt nu efter träningen och sen imron bitti till jobbet. förlåt gumman. jag som så gärna vill träffa dig. Men frågade henne om vi skulle göra nått imorn istället. nej då dög man inte längre. då ska hon vara med skatan istället. blääääääääääääääääääääääääää

Jag och fia hade en sorlig konversation idag

Jag - Det första jag gör när jag kommer hem är ofast att gå på toa.
Fia - Jag brukar först gå och trycka på datan sen på toa
- Haha lite pinsamt igentligen
- Vadå?
- Ja men att du sätter på datan är det första du gör. lite sorligt faktsikt.
- Men jag sätter ju bara på skärmen, datan är ju alltid på
- Oj, jag som inte trodde att det kunde bli sorligare. 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah! du är så gullig sweeetheart!

2008-11-13 @ 22:09:54
Postat av: Fia

hahaha sad sad sad :P

2008-11-13 @ 22:20:15
Postat av: Fia

Ångrar också den där hamburgaren, sitter som en klump i magen! men ångrar inte muffinsen ;)

2008-11-13 @ 22:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0