Hot and cold

SItter i soffan och kollar på sos familj. Har lite feber. det har jag känt av hela dagen så tog tempen. funderar på att vara hemma från jobbet imorn. men vi får se

Ska lägga in massa bilder från min mobil i facebook nu.. typ som en minneslåda från mitt liv. check it out later.

Nej tjejer, vi måste ta tag i tatto idén nu. Det var ett tag sen jag gjorde en tatuering. Vi har en idé om att ha kinatecken på handleden, med en mening som betyder nått för oss. Men vi kan inte bara säga det vi måste fan sätta planen i verket också.

Loooves

Kommentarer
Postat av: Fia

Okej vad sägs som i helgen då? :) jag är lätt på, vill sjukt mkt tatuera mig och våra ideer är grymma! vad säger ni?

2008-11-11 @ 20:57:21
URL: http://fiia89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0