Min dröm

Min dröm är att åka till Usa.

Jag vill åka till USA och besöka alla häftiga platser. det har jag alltid velat. och det har alltid varit en dröm.
Nu undrar jag, om en dröm är något som jag skulle kunna göra vilken dag som helst är det verkligen en dröm då? är det inte bara något som jag absolut skulle vilja göra. jag kanske har fel. Men det känns som om en dröm är något som man i stort sett kanske aldrig får uppleva men man älskar att drömma sig bort om just det. nej jag vet inte.

men just nu känner jag att åka till USA är min dröm
och jag ska få den gå i uppfyllelse innan 2010.
thats my goal


Kommentarer
Postat av: Fia

Till USA bara måste man! jag säger bara en sak: Dunking Donuts ;)

2008-11-10 @ 17:02:06
URL: http://fiia89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0