Min fiende, ångesten

Har ni också känt nångång att man får ångest över allt man stoppar i sig? Jo men det har väl kanske alla känt. jag har inte varit en sån som får ångest över sånt.. tills nu

Ju mer jag stoppar i mig ju mer känner jag att magen växer. alltså då menar jag inte efter en vecka utan det känns som den växer precis när jag har svalt. Jag försöker väga mig men varenda jävla våg visar ju olika, hur ska man då veta?

Men

Hellre lite kurvig än smal som en sticka. det måste vara det fulaste när man ser en tjej som har så smala handleder att dom skulle kunna gå av på mitten. eller när man ser revbenen på dom stackars små töserna. usch
Det roliga är att killar vekar tycka om när tjejer är sådär smala. och det verkar uppmuntra stackarna att vara nöjda över hur dom ser ut. ju smalare desto mer dålig hy, och acne är bara ett faktum.

Då är jag hellre lycklig för mina kurvor, punkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0