Nog andledningen till att man lever

Ni är mina nummer 1. Mina homies, älsklingar, gullungar, mitt allt. troddde inte att en någon kunde betyda så mycket för en. Ni ett ett bevis på äkta kärlek, äkta kärlek från mig. rakt från mitt hjärta.

 

Sen har vi min älskade trio. Carro & Kelly. Ni var mitt guld för bara ett år sedan. Ni var två personer som jag värderade väldigt högt. Sen hände det. Vi splittrades blev osams och började istället hata varandra. Det var en hatkärlek utan dess like. Men ni ska veta att ni fortfarande finns inne i mitt hjärta. Och jag känner att vi kan hitta tillbaka igen och vara undrebara oss.. Jag vill och vet att ni också vill det. Gymnasietiden med er slår allt.

 

Vilka sötnosar till vänner man har trots allt ;D hahaha.

Kommentarer
Postat av: sandra

du är mitt liv älskling det vet du :) <3 DU ÄGER MITT HJÄRTA!

2008-11-27 @ 22:58:35
Postat av: karro

ooo.. äger! det va tamefan ;D

2008-11-27 @ 23:52:10
URL: http://karro89.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha inte dåligt :) Vi kommer hitta tillbaka till varandra igen, saknar allt! Saknar DIG babe

2008-11-28 @ 22:05:52
URL: http://carolinee89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0