Över hela Sverige & tillbaka

Sälen. Skåne. Jönköping. Nyköping. Göteborg. Uppsala.


 

på alla dom ställena har jag haft kille, en kärlek. ser ni vad som fattas? Jag ser, stockholm står inte med. Nej det är helt riktigt jag har aldrig haft en kille i stockholm. Ni kanske fattar, jag fattar absolut inte. jag bor i stockholm och har aldrig varit med tillsammans med en kille härifrån. däremot har jag varit överallt annars i Sverige. ibland önskade man att Sverige skulle vara mindre. så att det var lika långt till varje ställe liksom. Men jag älskar dialekter. det är ju så sött.
det är jag svag för!

Så min fråga är, är det inte dags för mig att hitta en kille i Stockholm nu?



Kommentarer
Postat av: Simon

Jo det tycker jag!!!! mig kanske? ;D

2008-11-04 @ 22:50:08
URL: http://yberum.blogg.se/
Postat av: emelie

men kaaaarriihoooe. gå in på designadinblogg.se där finns all info för hur man gör. sen är de bara läsa och följda instruktioner. utan den sidan skulle inte jag kunna fixa heller (: <3

2008-11-05 @ 08:36:00
URL: http://emeliemeliemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0