skräck resan

ÄNTLIGEN HEMMA

Efter mycket om och men. Förutom att planen var 2 timmar sent och att alla SAS flyg valde att inte lyfta alls idag och att vårat flyg också var påväg att låta bli så gick det väl ganska bra hem till sthlm. eller?
Njaaa, det var kaos på Umeås flygplats när alla skulle hämta sina bagage igen för att sova en till natt i Umeå. Nästan alla i laget ringde jobbet och sa att det inte kunde komma imorn för vi trodde att vi skulle få stanna en natt till i Umeå. (inklusive mig, YES)

Men efter en mycket skumpig och illamånde resa hem så klarade vi oss fint. Jag är ju trotsallt hemma i sthlm igen.
Men nog var jag rädd. trodde att våran tid var kommen. störades mot sin död.

Men va fan, det gick ju bra

Så jag börjar halv fyra imorn, sköööönt. Ska lägga mig i sängen nu och kolla på ensam mamma söker som Fia min ängel har spelat in.

lägger in bilder imorn.

NATTTTI SKJÄÄÄRTI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0