somewhere, somehow

Förutom att man har trampat snett i ett grop, druckit mjölk & hade nyss fys,
så har dagen varit rätt bra

.
Sitter i sängen. Sandra har valt kanal på tv:en och det blev såklart fyran, Innebandy! Falun mot storvreta tror jag. inte så speciellt intresserad men roligt att se snygga mål. ett plus. Räkan ska sova här idag för hon ska jobba hoa papi imorn.

Det var en oseriös fast rolig träning idag. Vi gjorde lite övningar och spelade sen två mål. Det var forwards mot backar. haha Vi vann. eller vi skulle ha vunnit om inte Göran var på backarnas sida och dömde mest för dom. så vi ledde men dom gjorde mål på "den minuten" (snarare två minuter) som var kvar av träningen. Sen fick vi skynda av planen för FC junisar skulle ha plan PRICK kvart i, annars blir det klagolmål vill jag lova.

Sandra stod nyss på min data stol och snurrade i hallen. såg rätt kul ut. hon skulle sätta tillbaka brandalarmet, hon tar bort det när jag dúschar för att jag duschar så varmt så larmet går igång. jag tycker om att duscha kokhett

// k


Kommentarer
Postat av: Sandra

så jävla skönt att duscha kokhett, det är något utöver det vanliga ;)

2008-11-11 @ 12:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0