Thjoooho!

Ännu en träning avklarad & den sista för den här veckan. skönt. det var ju inte den roligaste träningen jag har varit med om i mina dagar direkt. Nästa innebandy blir mot Endre i Tibble, kom och kolla! ska kolla upp när matchen börjar.  

Idag har jag fått reda på tre grejer
1. När man tror att man ska slänga matsom har passerat bäst före datum. hör upp! Det heter bäst före, inte oätligt efter.
2. Det heter inte Skryta, Skröt, Skrytit. Nej. Det heter Skryta, Skröt, Skrutit.
3. Ge inte upp och låta det elaka vinna. Lovar att det är värt det i slutändan.

aaa, fia har spelat in bsf & greys så jag ska kila till sängen och kolla på det.
.nighty night. 

Lägger in en bild på gullmoa
hon ska klippa lugg. me like.
det kommer blir skit fint gumman.
right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0