turbulent dag

.. det är det minsta man skulle kunna säga. haha höll nästan på att börja stor böla på jobbet idag, det belv alldeles för stressigt för lilla mig. det var synd att Fia jobbade senare än mig annars vet jag att hon hade kommit och hämtat mig så jag sluppit gå från jobbet dessutom. det ska du ha ett stort tack för hjärtat. och tack Linus, du är bäst!!

Sen matchen idag, vi spelade DM mot Råsunda. Nog vann vi, men var en skrattretande match. sista peridoen var nästan roligast när jag blev satt och fick sitta och prata lite skit med Sanna & Fia. man ser så mycket mer roliga saker när man sitter breve än när man spelar. haha. Och mickan, fy fan vad skön du är. jag hade gjort PRECIS likadant. (internt)

Ja man är väl äntligen hemma nu, men vad för? inget på tv, inga roliga inne på msn, ingen kompis som sover över. Nej bara jag själv, i mitt mys rum.

Loves

Kommentarer
Postat av: Fia

<3

2008-11-17 @ 21:46:10
Postat av: Fia

<3 klart jag hade hämtat dig :)

2008-11-17 @ 21:46:44
Postat av: karro

naaaaaaaaaaaaaaaaw, pussilusspuss

2008-11-17 @ 21:50:34
URL: http://karro89.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-11-17 @ 21:59:31
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0