Umeå & hemmakväll

Sitter på hotellrummet nu. Har precis varit på hemköp och köpt godis, närmare bestämt toffifee, noblesse & nötter. Lämnade av Klara på Clarion hotell, hon skulle på dejt lilla bruttan. grr.. får väl se om hon ligger breve mig imorn bitti eller inte. Jag och Klara ska dela på en säng och Sandra ligger i extra sängen. som btw är typ lika stor som min och Klaras säng, haha.

Har hört ett och annat som har hänt hemmifrån också. SKÄMS!!! men men, not my bussnies.

Sitter och kollar på stjärnor på is. dåligt programm enligt mig. men tur det kanske så slipper man följa det varje kväll. det är ju oftas lördagar man har tid på korgen.

Nu blire nog inge mer skriverier ikväll. Men skiver imorn efter matchen. ska försöka ta lite bilder.

Kiss and love // k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0