We loved it

Aha, då har helgen passerat. Det blev teater, massa mys, Gubbar som pekar fuck you till mig, vi såg filmen hajen satt bada i havet lär ju inte hända ;) haha.

GUUUUUUUUUD, vilken rolig och mysig dag jag har haft idag. Åh, blir glad bara jag tänker på det. Sov i Viksjö, jag och flicksen gick upp typ vid halv ett. åkte in till stan och shoppade, hittade massa saker på NK. Köpte oss varmchocklad och strosade runt. me love

Nu sitter jag hemma i Täby igen. 

Det är köpte jag på Nk idag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var verkligen en riktigt mysdag :) <3

2008-11-16 @ 21:02:39
Postat av: Anonym

håller verkligen med till 100 procent det har varit en grymt mysig dag <3 :)

2008-11-16 @ 21:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0