glömde berätta igår när vi åkte mc drive efter bion.. som vanligt kan vi aldrig åka igenom där smärtfritt!
för det första så när vi skulle åka fram till luckan där man betalar så såg den väldigt stängd ut. sandra sa åt mig att köra till nästa lucka istället. men jag burkar inte lita på vad den lilla tösen säger så jag tvekade lite, men det här gången hade hon rätt. ett plus där!
sen när vi ska få våra grejer frågar killen mig (på turksvenska) om jag känner tjejen som står bakom oss. Jag svarar nej. sen sa han nått jag inte hörde så jag sa, va? han frågar igen om jag känner tjejen som står bakom honom. då hör man fia från baksätet:
- Frågade han om var kändisar? 

Fia, proppar i öronen, Ununger! 

och jag fattar fortfarande inte varför han frågade om jag kände henne....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0