gamla skrifter

HIttade dom här på min Pa, hahah. Fy fan! vilken vekling man var på den tiden, och vilken fjortis. lite hemskt att läsa fakitskt;P


1.
Klant arsel nummer ett!!!

2005-01-14 14:32

jaha så har man gjort illa sig också .. de går ingee bra för mej :(
på jumpan ramlade ne kille , den länsgta och biffigaste, i klassen på min rygg.. jasg vet inte om jag kan spela .. vilklet jag tänker göra endå! ..
usch ..! jag ska vara glad att jag lever iallfall .!!

men men .. ska sova hos Anna idag :D:D de va as läänge sen !!

puss & puss

2.

:S

2006-04-20 17:34

Jag förstår inte hur man kan vara så irreterad på någon som egentligen inte har gjort nått mot mig men som jag känner på mig är falsk. jag vill inte irretera mig men gör det ändå!!!!!!!!

+ att man nästan höll på att bli osams med någon som faktiskt betyder nått bara för den där kossan!!

frågan är: HUR KAN MAN ÄLSKA NÅGON MAN KNAPPT KÄNNER?!?!?! hmm?

Jag ska försöka att inte bli irreterad för eran skull :)


vad snackar jag om? haha inte ens jag kommer ihåg det. nån som gör? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0