Godag Onsdag

Jobbar. Ikväll är det fys träning på gym med laget. känns väl inte så kul. jag slutar sju idag och det är samling kvart över sex. bra tajming. men ska försöka skynda mig så jag blir klar lite tidigare. det brukar gå.

Längtar tills på fredag brudar! DÅ ÄR DET RÖJ på landet. me like.

En jätte rolig kille på jobbet som ropar & pratar med mig hela tiden. och han säger alltid, Tja Karro. grejjen är den att jag vet inte vad han heter och jag hade ingen aning om att han visste vad jag hette. skumt

Sen har vi en till pajjas på jobbet. Han är skit cool. han går runt och asgarvar åt allt och skriker. pontus är riktigt bra på att provosera fram så att han börjar skrika. det är rätt kul.. haha. men det rolgaste var när en privat person hade sett honom på gatan när han delade ut post. han gick och pratde högt för sig själv ochj skrek lite som han brukar göra. privat personen tror att han är full och ringer polisen. Nej han är inte full. bara sån han är, och jag älskar det! man kan inte vara sur runt honom iaf, vilken engergi & glädje. mjaus!

// k

Kommentarer
Postat av: Sandra

RÖJ ÄR BARA FÖRNAMNET :D <3

2008-10-29 @ 20:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0