häärlig helg!

har du lätt för att bli kär? då har du också lätt för att bli sårad..
tänk på det

Aha, då var helgen slut då! tråkigt men sant.. var och kollade på caperio idag. Ögongodis AB, inte bara en heller ;p
Satt i sekiteriatet hela morgonen till kl tre idag också, jag skötte live matcherna. täby är vidare i JSM iaf.. hoppas dom vinner gúld iår då. förra året när vi 89:or fick vara med vann vi bara silver :/ men näst bäst i Sverige är också bra!!

Helgens kommentar den här gången kom från Mr Thomas Halin:
Vi spelade singstar & jag och Fia tävlar, som vanligt tänker porrthomas på annat.
Fia:  Fan man blir ju anfådd av det här!!
Thomas:  Ta av dig tröjan då..?
Fia: Anfådd sa jag, inte svettig



Funkar som vanligt inte att lägga in bilder från mobilen till datan.. jag lackar ur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0