halleluja!

Nu funkar det äntligen att lägga upp bilder igen.. efter en liten rengöring med en tops funkar den helt normalt igen. yummi.

Är hemma på rasten idag, orkade inte sitta på jobbet och snacka skit. även fast det är grymt mycket sköna männsikor på jobbet. det är bara killar som jobbar på transporten så det är skit skönt. det är jag och killarna. me like.

Vem kan det här vara? 
någon vi känner som står i kön till sonja med sitt rosa anteckningsblock & en rosa påse.
 någon som har en idé?


Kommentarer
Postat av: Adam

vem? :D

2008-10-15 @ 18:12:01
Postat av: Sandra

jag vet jag vet jag vet ;D

2008-10-15 @ 21:39:55
Postat av: Monika

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHAHAH klockren.



hahahaha

2008-10-17 @ 00:16:39
URL: http://monikali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0