hur tänker killar?

En bonde från bonde söker fru på speeddejten:
- Jag frågade henne vad hon ska ha valt mellan s:t bernadshund eller pudel. Hon svarade pudel. alltså min favorit hund är ju s:t bernadshund så jag vet inte..

Men hallå? bara för att ni inte tycker om samma hundraser ska man fundera på om det verkligen kommer att funka mellan er. Jag trodde att man sökte en att dela sitt liv med, någon att dela nya erfarenheter med. någon att lära av och någon som du kan lära. inte hitta en kopia av sig själv!! klart att man måste ha något gemensamt, ex sport eller matlagnig. men att sträva efter att hitta en som är exakt lik en själv för att tro att det ska funka. nej det sånt tror inte jag på..
har jag fel?

Kommentarer
Postat av: Fia

Du har helt rätt!!!

Det beror ju inte på hunden :P



En annan grej jag undrade över var...Hur kan gaykillen som heter Peter, välja en kille som heter Peter? Vad händer om dom gifter sig? Tager du Peter den Peter att bli din äkta man? och sen då? ska dom heta peter forsling och peter forsling då? :P det går inte ihop :P

2008-10-15 @ 21:29:18
URL: http://fiia89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0