Idol Fredag

Ikväll, vad har hänt ikväll.. Jag har städat upp lite i rummet och flyttat om möblerna. Det blev mycket fint faktiskt. man får lite mer plats i mitt lilla rum liksom. Lägger in bilder på det där nere sen.

Träffade John idag. härlig människa. Man smittas av hans gläjde & blir lika pratsam själv som han är. Han var den ända anldeningen till att jag gick till min praktik. Han jobbade där jag praktiserade. Tur det

Nu kollas det på idol, vet inte vad som händer senare men jag ska käka massa gott. godis, mums!

1. Jag har alldeles för mycket kläder & mitt i sitter Fia..
2. Allt ramlade ut när jag öppnade dörren
3. Satte datan där istället. det blev mkt bättre


 
 





Slutar du bry dig om mig slutar jag bry mig om dig. svårare än så är det inte. Ditt val, dina fel. Kom inte och skyll på mig sen bara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0