Ja okej, flum Karro

Aaa, hemma från träningen. Väärldens sämsta träning, vilken jag lyckades göra till en rolig. tydligen Ja alla runt omkring mig skrattade åt mig. okej visst jag erkänner, jag var väldigt flum idag på träningen. träningens clown kände jag mig som. Men jo jag ska inte ljuga. jag hade också roligt åt mig själv, mina kommentarer kom ut klockrent idag, haha.
Fick kakor av Monika idag på träningen som hon har bakat åt mig. MUMS. Förutom att jag blev av med några kakor på läktaren av mina hungriga medspelare så har jag ätit upp alla utom en. Tack Monika<3
Fick även mitt lönespec idag, mycket pengar blev det kan jag lova. I helgen ska det lösas...

Kan det bli bättre?

Aaa jag hade kunnat få följa med i helgen på borta matcherna. Åh vi som hade så roligt när vi åkte iväg. Mys på hotell rummen. gick till närmaste mataffär och köpte godis, och några envisades alltid med att köpa naturgodis i tron på att det skulle gå bättre på matcherna utan godis i magen.. Jag saknar gänget, att få vara en i det gänget istället blir det junis match för mig. bajs

En kvar av Monikas goda kakor


Två bilder från träningen igår på Snygg Moa & Bergströms picknick 
 

Kommentarer
Postat av: Monika

Puuuuuuuss

2008-10-23 @ 22:39:14
URL: http://monikali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0