kom preics på två roliga:

Fia & Jag i skarpängshallen
Fia: kolla bakom dig Karro, känner inte du henne?
Jag: Hmm.. nej det skulle jag inte tro. varför trodde du det?
Fia: Ja men dina vänner brukar se plastiga ut!


hahahahaha, ja som sagt. mina vänner, ni ser alla plastiga ut! vet inte om det var posetivt eller negativt, ni får ta det som ni vill ;D


Jag & Krisse på msn:
Jag: Ja men var är mina negativa sidor då?
Krisse: Kan inte komma på nån just nu
Jag: jo kom igen!
Krisse: aa men att du är bossig!

haha yeah?!

Kommentarer
Postat av: Fia

hahahah jag mena ju att dom är rätt fina lixom, stiligt klädda och så :P inget illa menat, I promise :)

2008-10-12 @ 23:46:28
URL: http://fiia89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0