orkar inte jobba!

Usch, tröttsamt och jobba. speciellt nu när man vet att alla som går i skolan har lov nästa vecka.. men inte jag. för första gången. aaa visst känns det lite konstigt. men men bara kämpa på.

Jag & Fia har planer inför helgen. eller inga specifika planer men vi har bestämt att vi ska göra något vi inte brukar göra. något nytt liksom. jag vill på spa men det är alldeles för dyrt, kom fram till att det bara är pensionerade kärrningar som har råd med det. haha återkommer till dom planerna senare i veckan!

Ikväll blir det tv, hela kvällen är det ngt bra på tv faktiskt.. mys!

// k

Kommentarer
Postat av: Fia

Nytt och fräsch ska det vara! :D



haha nej kom ihåg vad jag sa;) Spa är för hårt arbetande kvinnor och det är vi ju ;)

2008-10-21 @ 19:52:16
URL: http://fiia89.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad ska ni göra i helgen då? :) något förslag vad jag kan göra?

2008-10-21 @ 22:16:41
Postat av: karro

åh om jag visste! har inte kommit på själv vad vi ska göra så har inget försölag till dig heller. men skricver när jag kommer på förslag! puss

2008-10-21 @ 22:20:29
URL: http://karro89.blogg.se9

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0