Sura tanter & kolasås

Aa dan har varit ganska händelserik kan man säga.

 Först blev man utskälld av en tant som sa att jag skulle skaffa ett nytt jobb och sedan kastade tidningen efter mig. Hon frågade om jag var blind och erkände sedan att hon själv var synskada. dont blame it on me bitch!

Lite senare på kvällen sitter jag & Fia och pratar med Erik & David som båda sitter framför varsin data på kontoret. Jag försöker lura David att gå in på http://www.ratemyvomitt.com.  Men han var som jag hade trott lite för smart och gick inte alls på det utan utbrast, - Nej fy fan. inte den äckliga sidan. Jag börjar smida nya planer och frågar istället Erik, som inte har lyssnat alls på var vi har pratat om utan är i sin egna värld som vanligt, om han kan gå in på sidan. Erik säger innan han har kommit in på sidan , - haha vad fan är det här nu då, en peddo sida eller?
Slutsats: Jag hade rätt, Erik var mycket mer lättlurad än David. Närsta gång vet jag att jag ska börja med honom!

Sist men inte minst. Efter träningen sätter sig jag & Sandra och äter glass med kolasås i soffan. Snövit som alltid är lika nyfiken kommer springandes från köket. (Ja kaninen är alltid lös i huset, men hon bajsar alltid i sin bur som allrid står öppne. väldresserad kanin) Jag tänkte att hon skulle kunna få lukta lite på kolasåsen och göra henne lite avundsjuk. Det var bara det att jag råkade klämma på tuben och hon får kolasås på nosen & morrhåren. Hon blir helt vild och bärjar skutta runt och försöka ta bort det. hahahahah fy satan var kul det var. Sen vägrade hon komma fram till mig på typ en halvtimme för att hon var så tjurig. Men tillslut fick jag ta upp henne och tvätta av allt med vatten. men det var mest kvar i morrhåren resten hade hon slickat upp.

1. Nyfiken Snövit innan hon får kolasås på sig,
2. Snövit med kolasås på sidan!

 

Klicka på bilderna för att göra dem större!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0