Tisdag = klumpg dag

Hemma.

Kvällen var galen. Fia var lika klumpig som vanligt. Fast det roligaste var när jag satt och väntade på henne i bilden och hon var innne och köpte något på ica. När jag ser från bilen att hon kommer, äntligen, så ska hon gå in i svängdörrarna. Hon går åt fel håll. dörrarna börjar gå runt och fia krockar med rutan. Väl ute ur den karusellen tappar hon allt hon har i händerna. Framme vid bilen och allt som kunnat gått snett gick snett... Den tackar vi för

Du är den klumigaste jag vet

Väl i bilen berättar hon varför det tog så lång tid.
- Jo men det var Agda 78 år som stod framför mig och skulle betala 11 kr. Hon stod och räknade sina enkronor en efter en. Men hon fick det bara till tio. Kassörskan ser att hon har en tia i plånbocken och säger det till tanten. Hon svarar:
- Ursäkta men jag hör inte riktigt..
Nej nej, tanten vinner och går därifrån en krona rikare än vad hon skulle ha varit, här tänker man inte ge sin tia till någon, Grattis Agda.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA så sjukt att hon va tvungen att snika på den där 1 kronan :P och så skylla på hörsen sen :P hon hörde alldels utmärkt när kassörskan sa att hon hade en 1 krona :P

2008-10-28 @ 21:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0