Torsdag = Fredag imorn!

Slut skrivet om massa strunt som jag skrev i förra inlägget. nu kommer seriös shit. eller? nej jag skulle inte tro det.
Men men. Vi har fått ihop till iaf 8 spelare på lördag och 2 målvakter. haha det här ska nog lösa sig.

Imorn åker iaf, Jag, tessan, Sandra & Fia till Ingarö för att ha lite mys. Kanske film, bastu & goodis. bra laddning inför matchen. Coach Sanna som hon har utsätt sig till kommer inte tycka om att vi äter godis för hon var mycket tydligen med reglerna idag på träningen. But i dont give a damn.

VAD HÄNDER PÅ LÖRDAG KVÄLL? Joo det har jag redan bestämt. Då blir det korgen. ska möta upp Kelly & hennes gäng, JAJAJAJAJA! saknar dig så! Söndag blir det nog återhämtning & junis match, igen

Några bilder från igårkväll/natt
     

Kommentarer
Postat av: Anonym

HOLA CHICKALITA!

2008-10-31 @ 14:54:50
Postat av: Anonym

Oooo sexy sexy

2008-10-31 @ 17:21:23
Postat av: Anonym

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

2008-10-31 @ 19:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0