tränings torsdag & en slut karro

Aaa, kom precis hem från träningen! ganska roligt att spela idag, skönt att springa av fettet.. det roligaste var ändå efter träningen. Vi joggade ner som vanligt & pratar om två målet, att mitt lag avgjorde precis i slutet och att vi tillslut vann.
Fia: - Hallå Sandra var du i mitt lag?
det är ju bra att man har uppmärksammat det efter en timmes träning...

Efter oss var det kill match, när man kommer ut till väskan har dom spillt ut en hel vattenflaska på golvet och våra väskor badar i vatten.. jävla värmdö bor! hmpf

Tittade upp på läktarn precis innan jag skulle gå och ser ett bekant ansikte, MIN INA!! Vi har sagt att vi ska göra något men har aldirg hunnit, så säger man alltid. okej men vi måste ses, eller, okej men vi måste höras. Men det blir aldrig av. Men fick träffa dig idag & prata lite. Saknar våra tider, hahaha. kommer du ihåg våra rollerblades dagar? eller när jag råkade få i mig din katts, katt matsburk med ettiketten vilt på! eller det där fina brevet du skrev till mig, tror jag har kvar det någonstans, måste ta och leta upp det..

Avslutar med en bild på ina pina

Kommentarer
Postat av: Anonym

ursakta ar de nage fel pa varmdobor!!!! ;)

2008-10-02 @ 21:53:36
Postat av: karro

hahaha, ja tänk om det är de? ;

2008-10-02 @ 22:00:11
URL: http://karro89.blogg.se9
Postat av: kelly

Men de ar de inte gumman lilla ! hahah elaking! kanske andra men inte mig gor jag ar grym!

2008-10-03 @ 15:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0