äntligen helg

Hann inte gå in på datan igår när jag kom hem från träningen, först var det ju hells kitchen sen fick man ´lov att hinna duscha efter det klockan elva, sen var det 2/1 men. Sen blev det sova, men jag kunde inte sova.. allt pga av den där jävla fittsaken, fittsaken som är en stor del av mitt liv, nästan allt om man tänker efter. 

Skit i vad andra tycker och gå din egen väg, lätt att säga, svårare att göra. Man är beroende av att höra vad andra tycker, speciellt er, det är ju ni som avgör om man är bra eller dålig. I mitt fall var jag den ända + en till. aja, det är väl  bara att kämpa på antar jag. men känns jävligt segt!


BÄSTA IGÅR:
Körde hem Vika till sin lägenhet, efter många konstiga instruktioner på norska hur vi skulle köra och var vi skulle köra kom vi äntilgen fram till lägenhet Vika. Stannar utanför där hon bor jag ser en liten vit cykel:
Jag: HAHAH kolla det där är ju typ Vikas cykel, är den där lilla vita cykeln din eller Vika
Vika: Ja.
Jag: ahaaaaaaaaaaaaa, jag ska vara tyst!



En vanlig konverstion mellan mig ochh fia igår efter träningen:
Jag: Åh måste köpa fil, men ica stop har väl inte öppet?
Fia: Jo till elva
Jag: men va? förut sa du ju nio.
Fia: Nej
Jag: Jo
Fia: Nej jag VET att det har öppet till elva det har jag alltid vetat
Jag: haha nej för du sa förut att det stängde nio
Fia: (med en aggressiv ton) Fuck you
Jag: Fuck you to
tystnad


LOVLEY

Kommentarer
Postat av: Fia

Vi har iallafall väldigt meningsfulla konversationer och dom slutar ju alltid trevligt och alla är nöjda ;P

2008-09-26 @ 15:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0