den lilla tatueringen.

Den är nu ifylld & som ny igen. Skönt! Det är inte det skönaste smärtan men sjuuuuuuuukt mycket skönare än att ta hål i naveln, jag lovar er! oh my god!

Jag har funderat över en grej, ni kanske kan hjälpa mig! Ni vet när man har en nyckel till sin lägenhet har man oftast samma nyckel till tvättstugan eller typ sophuset.. HUR FAN? hur kan alla komma in i sophuset men alla har olika nycklar till sina lägenheter. om allas nycklar funkar till sophuset måste ju alla nycklar passa i alla lägenheter? eller? fett skumt..

måste ju bara nämna mcdrive med mammsen halv tio igår kväll påväg hem från Zandra som tatuerade mig. OMG.. varje gång vi åker mcdrive slutar det med AS garv. haha, det senase fyra gångerna har vi alla legat dubbelvikta och garvat, den här gången var det mamma som var rolig. orkar inte skriva vad hon gjorde, fråga om ni vill veta:)

glöm inte att spana in min bilddagbok också. (karro44)

Som ny




Kommentarer
Postat av: Fia

haha har också funderat på det där :P



Maria Smith är klockren!

2008-09-10 @ 22:38:55
URL: http://fiia89.blogg.se/
Postat av: Anonym

inne i låset finns det olika små delar som sitter då stt nyckeln kan snurra. och passar in etc. så oftast på de andra nycklarna är de lite annorlund så att de kan gå in i tvätt stugan etc. men till lägenheten är nyckeln och låset exakt form anpassade så att det bara är den nyckeln som fungerar.



hur kan man inte veta det. eller listat ut det.

2008-09-11 @ 09:22:49
Postat av: karro

Tack bitchen! :D

2008-09-11 @ 09:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0