Fredagskvällen

Efter en heeel dags jobb mellan elva och sju och ingen rast emellan åkte jag och Fia & åt på greiska kolgrillen i Djursholm. YUMMI, life is gooood.
Efter det blev det bio i täby, orkade inte åka in till stan och riskera att träffa någon som skulle kunna förstöra hela kvällen.

Vi såg patrik 1,5, LOOOVE IT. Skit bra film, lite föööör grova bög skämt ibland tycker jag, i filmen verkar det som om bögar är utomjordingar. Men annars grymt bra, älskar pojken. haha.

 Ja & nu sitter jag här i min ensamhet medans fia är  och duschar bort svetten. Jag orkar inte duscha, får bli ikväll i sånna fall.


Den här låten är fin om man lyssnar på texten som jag alltid gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0