hells kitchen, IGEN!

Hejdu, nyligen av duschad & ren tvättad bakom öronen. Skönt det där, det där vattnet som kommer ur duschslangen, det är näästan så man känner sig lite ren efter man har duschat.

Helgen blir hemma i Täby, mys & bio. Ska se Patrik 1,5, MED godis. YEEEEEEEAH! sen kanske krogen på lördag, shake some as, nån som är sugen på att hänga på? kan inte bli en bättre helg.. nonono!

Dagens diskussion på jobbet:

Jag: Åh jag vill ha läppsyl
Fia: Jag har, ta av mig
Jag: Nej fy fan, jag vill inte ha ditt herpes läppsyl
Fia: Nehe men du har väl nån könssjukdom på ditt läppsyl, är det bättre?
Jag: Aa troligt att jag har det på läppsylet för det använder man ju inte på läpparna
Fia: Ja men vi tjejer har ju fler läppar, det heter ju LÄPPsyl. Så varför inte..


Slänger in bilder på två riktiga hetingar
 



Kommentarer
Postat av: Fia

Vi ska ha grymt kul i helgen :D



Massa godis och rocka järnet om det blir krogen! :D

2008-09-18 @ 22:29:58
URL: http://fiia89.blogg.se/
Postat av: Anonym

GULLIGT!!! / Kelly

2008-09-19 @ 17:26:21
URL: http://marie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0