jag skäms!

Kunde det där möjligtvis varit mitt livs sämsta match i min karriär? skulle det absolut kunna varit. Jag har varit förkyld i en vecka men ska inte skylla på det, jag suger på junisbandy. alla är så himla uppstressade, jag ska ju kunna behålla lugnet och spela som man gör i damlaget, nej istället gör jag lika som dom. Hmm.. mycket oproffsit av mig! fy skäms.

Nog om det, usch vi glömmer den matchen som var ikväll. Så idag fick jag en konstig kommentar av Fia:
- Du är som en kaka med sylt i, aa en sån där hallongrotta. du är min hallongrotta..
Hmm.. hur ska jag ta det? :P

Jag är alldeles slut, fick mitt lönespec idag. 4045, WHAT? det kan inte stämma, fick mer än 8000 förra månaden :S Jobbar ändå typ fyra fem timmar per dag!

ska kolla klart på so you think you can dance nu, innan jag blir för upprörd över allt det här:P

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja men du glömde ju nomineringen!



Den har ett glänsande fint yttre och ett gott kladdig inre :)Du är min hallongrotta hela enkelt :)

2008-09-24 @ 23:00:43
URL: http://fiia89.blogg.se/
Postat av: karro

hahaah ;)

2008-09-24 @ 23:15:22
Postat av: Alina

Godnatt sov gott! :)

2008-09-24 @ 23:17:44
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0