kan det vara det som saknas

Jag saknar det, jag drömmer om det var och varannan dag. det är så jävla skönt att drömma om det, men sen att vakna och upptäcka att det kommer stanna som en dröm också känns för jävligt. det känns som något saknas, jag har turen att veta vad som saknas men oturen att inte kunna göra något åt det..
Det är inte upp till mig, jag vet vad jag vill och skulle göra vad som helst för att  få det som jag vill också, det funkar inte utan dig. har sagt det till dig också, snälla säg att det inte slutar här. skullle inte klara av det..


Kommentarer
Postat av: Helene

Haha asså jag vet faktiskt inte. Men de kan stämma. Jag upptäckte det också. Det är därför jag har fashion-temat. Jag kan egentligen inte sånt här, jag hade en nörd bredvid mig som hjälpte till och lite tur. Haha.

2008-09-29 @ 22:41:01
URL: http://heelne.blogg.se/
Postat av: karro

haha okej, får väl fråga någon annan som har lite mer hjärnceller än vad du och jag har! ;D

2008-09-29 @ 22:48:13
URL: http://karro89.blogg.se9

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0