Karro är sjuk

Hejåhå!
vet inte vad jag ska skriva mer än att jag nyss kom hem och ätit lite, missar alltid typ hela träningen på onsdagar, så åkte direkt hem. kännsonödigt att komma när det är en kvart kvar typ..
Pappa är såklart lack för att jag aldrig är på tränigarna, men vad ska jag göra? jag måste ju jobba om jag ska kunna betala hyran som DU själv har krävt. Men snart har man nog en egen lägenhet så  man slipper dubbelmoralen här hemma!

Satt för mig själv och skrattade i bilen igår. Ni vet sånna där hundar som sitter i varje rondell, har aldirg fattat varför dom finns, hade någon äldat upp igår vid rösjöhallen. HAHA, hemskt men såg fett kul ut.. lägger in en bild på det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0