LOVLEY

Har inte inte hunnit blogga så mycket, har haft så mycket att göra i helgen (fiia89.blogg.se) men nu så ska jag börja skriva igen, promise!

Imorn ska jag spela match med junisarna för att jag aldrig hinner till träningarna på onsdagar, då får man spela match istället, MOAHAHAHAH ;d ska möta upp vika i tibble, får väl se hur det går ^^ haha om jag och norskan förstpår varandra och är på samma plats samma tid imorn.. knepigt

Har skönaste kommentaren från helgen på mcdonalds:
Jag: Asså jag fattar inte hur vissa tjejer kan se så stora ut, alltså inte tjocka utan bara stora!
Fia: Ja där är det ju inte frågan vad dom har ätit utan
vem dom har ätit

Eller den här från sandra:

Sms:ar med Sandra:
Jag: Har inte så mycket batterier på mobilen så den kasnke dör snart
Sandra: Okej men hör av dig när du har lite kräm på mobilen igen då!

KRÄM? WHAT? vad har jag missat?  haha..

    




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0