Nu händer det mycket..

Allt på en gång känns det som! Ja idag slog jag & Fia rekord i utdelningen. mkt bra gjort. rock!
Sen har jag och Fia börjar prata om att skaffa en lägenhet, först var vi inne på att hyra i andra hand sen sa min syster att hon ska sälja sin lägehet. perfekt tänkte jag, den är jätte fin och ny renoverad. aaa, men vart ska man få 1 miljon från?

När vi har köpt en lägenhet, blir det nästa grej. Vi ska köpa en hund, yeey. längtar! älskar hundar,

Imorn ska jag åka och fylla i min tatuering äntligen.. efter jobbet åker vi direkt in. Myspys. sen ska jag ta lite fler hål i öronen. nu tänker ni såhär: Hmm.. " varför vill hon förändra sig ås mycket, tycker hon inte om sig själv. är hon inte nöjd därför hon tatuerar sig och piercar sig hej vilt " så säger jag såhär " nej jag är inte knäpp och har inte ångest över mig själv. är bara sån jag är, älskar pericingar och tatueringar " Och jag ska göra fler sen när jag har pengar över.

I helgen blir det mys, Pontus kommer ner och hälsar på. Kristoffer kunde inte för den jävlen är utomlands. himla lycko. iallafall, så blir det nog häng i viksjö på fredag för thomas ville vara med och leka och han har match på kvällen. sen på löradg blire stan & bio på kvällen men ett helt gäng.

Först sex and the city, sen är det Godnatt för mig!

Kommentarer
Postat av: Fia

Lugnt vi fixar fram den där miljonen :D

2008-09-08 @ 22:36:47
URL: http://fiia89.blogg.se/
Postat av: Fia

Hunden kommer direkt efter :D Vår diesel :D

2008-09-08 @ 22:37:26
URL: http://fiia89.blogg.se/
Postat av: Sandra

JAG VILL OCKSÅ FLYTTA NÄR JAG HAR RÅD!!!!!!!!!!!

2008-09-08 @ 22:39:08
Postat av: line

OCH JAG SKA REDAN FLYTTA TILL EGET! =D

2008-09-08 @ 23:58:10
Postat av: karro

bajs på dig line!

2008-09-09 @ 10:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0