Oooh my gaaad!

Var ska man börja? Helgen blev mys, hämtade pontus på fredan & åkte hem och bakade och kollade på beck om jag minns rätt. Lördag låg killarna kvar hemma hos mig och sov medans vi åkte och jobbade på cupen. Kom hem och drog sen in till täby centrum & mötte upp Adam & Jelena för att åka vidare in till stan.

Åt & gick på Bio. Vi såg wanted den med snygg angelina. Tror aldrig jag har sett så mkt blod & så många skjutna människor i en och samma film. haha, men slutet ägde sönder hela filmen. ska inte avslöja men sista meningen på hela filmen gjorde ALLT. love it.

Lämnade av Pontus på centalen vid åtta idag, kul att du kom!! see you soon agian :D såg ensam mamma söker med Thomas, Fia & sandra innan jag åkte hem till mitt hus.



Helgens dumma kommentar:
Han som alltid snackar innan bion: - Vi har en döv i lokalen och han kan höra med hjälp av några ljudslingor här inne så ni måste stänga av mobilerna så det inte blir nån störning
Adam: - Men vad fan ska han kolla på bio för då den muppen?!?!?!?
Sandra: - Men tyst Adam, han kanske hör...

bilder från helgen
 


Kommentarer
Postat av: Adam

HAHA :d

2008-09-14 @ 21:55:37
Postat av: karro

yeeeeeah!

2008-09-14 @ 22:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0