cp skit!

De har hänt nått med texten på min bilddagbok som ni kanske har sett. Förstår inte varför? Jag är verkligen skit dålig på datorer. Verkligen skit dålig. Jag skojar inte. Det är verkligen min svaga punkt. Sen har jag ju Fia som kan allt om det typ. Så det är väl tur. Jag är verkligen en sån tjej som behöver en händig kille annars skulle jag verkligen inte klara mig tills jag är så gammal så jag hamnar på äldreboende och alla andra tar hand om mig. haha.

Shit vad fint väder det är. Man blir ju inte annat än glad. Det tråkiga är att jag är nog den ända som är ledig vid den här tiden så får väl gå ut och gå med mig själv snart. Ska skicka sms till Ina och fråga vad hon gör. Hon kanske slutar tidigt :)

Ni får ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Fia

vilken tur att du har en händig bästa vän då ;) dock lite för klumpig för att verka händig ibland ^^

2009-04-01 @ 16:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0