Det går bra nu

Livet är najs. Förutom att jag ska jobba snart. Kladdkakan som står i ugnen livar däremot upp stämningen lite. Även Fia som sitter och tjatar i soffa. "Karro får jag ta en kaka?" "Ja" "Oj jag trodde du skulle säga nej" 
Nog om det. Sov hos älskling inatt. Han hade gått och lagt sig när jag kom igår kväll. Slängde mig i sängen och kramade om honom. Älskling. Jag hade saknat honom så. Men känslan när man träffas efter så länge, eller snarare en vecka bara men iaf, är helt obersklivig. Det är som om något tungt man har gått och burit på bara ramlar av och allt känns så lätt igen. Me like.

yeye, inge mer kärlektrams. Ska träffa Carro imorn i stan och mysa. me LIKE! Sen ska vi på blondis skiva på onsdag. Det bästa är att skivan är för fan på heartbreak. Det gillar vi. Älskar heartbreak. Ni vet filmen. Se upp blondinbella nu kommer vi. HOPPA PÅ BLONDIE HOPPA PÅ BLONDIE HOPPA HOPPA HOPPPA PÅ BLONDIE;) (internt)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Undra hur alla reagerar när vi sjunger låten på onsdag ;)

2009-04-27 @ 17:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0