förlåt för sega inlägg

Älskling har varit hos mig sen i torsdag och det blir inte att man sitter så mycket vid datan när han är här. Vilket är rätt bra iofs :P Snart är det påsk. Antar att alla har värsta planerna. Ska bli skönt att vara ledig både fredag och måndag. Läängtar! Men älskling åker hem imorn och då kommer jag börja blogga på riktigt igen. Många inlägg ska det bli. Mest för din skull Terrriii ;) Nej det är ju as nice väder ute. Vi ska nog gå till täby centrum nu. Han tyckte att jag behövde nya kläder.. HAHA! Bara för att vi har sovit hos Fia hela helgen har jag haft samma kläder. Men det betyder inte att jag inte har några kläder. PUCKO! aja..

p.s Saknar dig Carro, kom hem nu!

en bild från i sommras på mitt landställe


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0