Heeeej blogg!

För er som har försökt få dag på mig har jag inte svarat pga av att jag inte har haft något batteri på telefonen sen igår kl tre typ. Har inte orkat hem och hämtat laddaren heller. Men ska gå snart. Måste ladda den lilla jävlen iaf det är någon som vill mig något :) poppis som man är (?) Blev ingen juniorträning igår. Gick ner och lirade på skoj bara. Spelade lite små mål. Det var jag, Fia, Sandra, Tessan, Rotan, Sara, Lisa & Sofie. Det var roligt och skönt att springa av sig och spela lite oseriöst

Ikväll ska vi se fast and fourius på bio. Vi bokade igår. Det var inga plaster kvar på sergel så bokade på heron city. Tror den började halv tio!! kyss

Kommentarer
Postat av: Adam

Den ska vi också se, vi e 12 st :)

2009-04-03 @ 13:47:51
Postat av: karro

fett. Vi är nog bara fem!

2009-04-03 @ 18:37:03
Postat av: Anonym

Jävla bra film

2009-04-04 @ 12:00:48
Postat av: karro

den va skit bra :d

2009-04-04 @ 17:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0