jag mår bra nu

Allt känns rätt bra just nu. Är inte längre osams med folk jag gillar och vädret kan inte bli bättre. Sen kommer älskling hit ikväll :) Min älskling! Sitter och lyssnar på musik. Har precis duschat. Hade web cam med älskling för han hade två bulldogar hemma hos sin mamma. Skit söta. Längtar som fan till lägenhet och hund. Då har jag allt!! Cizzi fårgade om vi ville följa med till åland i maj och spela innebandy cup. Vi har inte bestämt nått än men det låter väldigt roligt.


Såhär såg det ut på min promenad ner till vattnet nyss.
Får gräset och träden lite grön färg äre perfa!!

Kommentarer
Postat av: Cizzi

Jag hoppas ni följer med!!! :)

Det kommer bli grymt!!! :D :D :D

2009-04-02 @ 07:07:22
URL: http://whodareswins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0