skåne är rätt bra

Är inte så het på mina inlägg. Kan bero på att jag är i Skåne och har inte så stort behov av att sitta vid datan. Men så fort jag har tid skriver jag. Promise. Nog om det. Dagen idag har varit grym. Shoppade i Mamlö, ja... typ hela dagen. haha Åkte hem till Falsterbo igen. Målade ägg med barnen. Eller okej, en rättning. Kollade på när barnen målade ägg.  Åt middag. Kollade Robinson. Och såklart ringer Andreas mitt i programmet och säger att han inte hittar huset vi är i. Jag och Sandra sprang ut och mötte honom för att sedan springa in igen för att kolla klart programmet. Sen vandrade jag, Sandra & Andreas ner till stranden och tog några roliga bilder. Jag lyckades tappa kameran, så vi fick gå tillbaka till stranden och leta upp den. Ja det var väl min dag. Kul att du kom förbi Andreas :)

Imorgon ska vi åka till Andreas & hans familj för att grilla och kolla på lilla lucas fotbollsmatch.

Bilder från igår & idag

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0