Slapp dag

Har sjukt ont i benen. Har gått eller stått hela dagen idag. Just nu har jag rast till halv fyra sen börjar jag jobba igen. suck Fia ligger i soffan & Sandra är på landslags träning. Hoppas det går bra för henne. Fick ett sms tidigare idag om att hon var försenad. Bra.. bra där! Jag hoppas att jag får träffa lillen ikväll. Min systers barn. Längtar!

Imorgon ska jag möta Carro inne i stan. Hon fyller snart 20 den skiten. Vi ska mysa & snacka massa skit som vanligt. Me like. Sen på kvällen ska vi på Tessan studensskiva på Mango bar. Det är hollywood tema. Vad fan ska man ha på sig?

Kommentarer
Postat av: TERRRI

ANVÄND FANTASIN SÅKLART!!!:D<3

2009-04-22 @ 15:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0