Sommar yeeeeeah!

Har precis varit i täby centrum & köpt en present till min syster med min andra syster. Aa precis! Skriver inte här vad det blev ifall hon läser. Vilket ja inte tror men ändå. Mmm.. Körde Fia till hennes jobb så nu är jag & Sandra ensamma, grrr.. Jag ska göra en fläta i luggen på Sandra sen hoppa in i duschen. Mitt hår är inte nådigt äckligt just nu. Sitter och skriver med Fias pilotbrillor så är det stavfel skyller jag på brillorna för jag ser inte så mycket.

yeye

spelas just nu: Darin - Runaway
kläder just nu: Trosor & Linne
 Saknad: Min Carro Silfvermåne
Humör just nu: GREEEEAT!!

Me love you
  


Kommentarer
Postat av: Fia

PARTY IKVÄLL BRUDAR! JAG VILL SE TOMMA FLASKOR OCH BURKAR!!!!

2009-04-17 @ 12:45:25
Postat av: Anonym

PARTY IKVÄLL BRUDAR! JAG VILL SE TOMMA FLASKOR OCH BURKAR!!!!

2009-04-17 @ 12:47:10
Postat av: karro

Om det är!

2009-04-17 @ 17:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0